tirsdag 5. mars 2013

Turneringens beste og all-star laget for SL

Stemmene er talt og vi har kommet fram til hvilke to spillere som ble best fra hvert lag i turneringen og et All-star lag fra vår side.

Vinnerne av avstemmingen ble:

H3: Torbjørn
H4: Bendik

Her er det tydelig at uttellingen forran mål har gjort et utslag. Der H3 bare scoret 3 mål, men fortsatt vant to kamper, scoret H4 hele 7 mål med samme uttelling. Vingen Bendik ble også poengplukkeren på H4 med fire fultreffere. På H3 sin side ble Torbjørn og poengplukkeren med et mål. Denne er dog delt med Håkon og Axel.

All-star laget baserer seg mest på avstemningene gjennomført på denne siden og litt på statistikken fra SL2013 sine sider.

Fredrik Larsen

Torbjørn Alvestrand (K) - Anders "Backup" "Kompisen til Øystein"

Øystein Molnes

Bendik Nybakk - Brede Gilhuus

Det de fleste kan oppdage er at Fredrik Larsen er keeper før vår egen faste keeper Anton. Dette har nok en bakgrunn i dårlige fakta fra SL sin side. Øyenvitner så Fredrik i mål når H4 spilte mot TØH SK, men André er ført opp på skjemaet som keeper. Dette fører dog bare til et snitt på 1.3 mens Anton har 2.6 så det er vel fullt fortjent for Fredrik.

Det er bare å komme med egne all-star lag fra våre to lag i kommentarfeltet og gjerne andre kommentarer som folk kommer på.  

5 kommentarer:

  1. Flott innlegg! Ille morro å være på all-star laget :)

    SvarSlett
  2. Spennende innlegg! Her er det jo flere ting å merke seg; blant annet som Torbjørn nevner at Fredrik selv ikke er oppført som keeper på kampskjemaet han selv fører opp. Videre er det jo meget interessant at en "backup"-spiller som hentes inn for turneringen slår de mange fremtredende backene både på H3 og H4. Her bør backene gå i seg selv. Til slutt er det jo verdt å nevne at Brede spilte hele turneringen "ute av posisjon" på senter, ergo hører vel han ikke hjemme på vingen i all-star laget?

    SvarSlett
  3. Vurderer det slikt at siden Brede fikk to stemmer og den eneste offensive spilleren med så mange stemmer + hans ene pass + at det bare er en H3 spiller utenom på all-star laget så gjorde jeg den vurderingen. Jeg kunne satt det opp i en småfrekk 2-2-1 formasjon, men lot være.

    SvarSlett
  4. Burde nok kjøre 2-2-1 mot Nyborg for å sikre oss et par mål through sheer surprise, me thinks

    SvarSlett
  5. Dette med keeperoppføringen er nok på min kappe. Som kjent førte ikke trenerne opp kampskjemaer selv, de ble basert på en liste som ble laget før kampene begynte. Siden den første keeperen på H4 var Fredrik Larsen ble i utgangspunktet han oppført som keeper i alle kampene. Siden jeg visste at dette var feil endret jeg på dette når jeg laget statistikk, men i akkurat denne kampen husket jeg ikke sikkert.

    (I retrospekt innser jeg at dette er rimelig elendig, da jeg selv dømte den aktuelle kampen.)

    SvarSlett